Tiedotus

Sähköpostilistat

Jäsenlista

TKO-älyn toiminnasta pysyy parhaiten perillä seuraamalla tiedotuslistaa jasenet ät tko-aly.fi. Listalla tiedotetaan TKO-älyn toiminnasta, hallituksen kokouksista ja myös monista muista tietojenkäsittelytieteen opiskelijoita koskettavista asioista.

Listan nimi on jasenet.

Aktiivilista

TKO-älyn toiminta nojaa paljon jäsenistömme aktiivisuuteen. Järjestömme aktiivina toimimisen tärkein tiedotuskanava on tiedotuslista aktiivit ät tko-aly.fi. Listalla tiedotetaan muunmuassa työvoiman tarpeesta omissa tai ystäväjärjestöjemme tapahtumissa.

Listan nimi on aktiivit.

Vapaa-aika -lista

Osoitteessa vapaa-aika ät tko-aly.fi on vapaampi tiedostuslista. Listalle voi laittaa mainoksia bileistä ja muista opiskelijoita mahdollisesti kiinnostavista tapahtumista. Rekrytoinnille on oma listansa, kts. alla.

Listan nimi on vapaa-aika.

Rekrylista

TKO-älyn rekrylistalla välitetään tietoa avoinna olevista työpaikosta sekä ilmoituksia gradu- ja harjoittelupaikoista.

Listalle lähettävät viestit tulee lähettää osoitteeseen yritysvastaava ät tko-aly.fi

Listan nimi on rekry.

Laitoksen sähköpostilista

Tietojenkäsittelytieteen laitoksella on myös oma opiskelijoille suunnattu sähköpostilista. Tarkemmat tiedot ja liittymisohjeet löydät täältä.

IRC ja Telegram

Kaikilla TKO-älyn keskustelukanavilla tulee noudattaa järjestön yleistä keskusteluohjesääntöä

Yleisryhmä

TKO-älyn löytää myös Telegramista tai IRCnetistä kanavalta #tko-äly2021.

Tiedotuskanava

tkt-announcement Telegramissa on tehokas kanava kaikenlaiselle TKO-älyn tiedotukselle ilman keskustelua.

Muut kanavat

Muut TKO-älyn viralliset ja epäviralliset kanavat on listattu täällä.

TKO-älyä on voinut syksystä 2010 alkaen seurata Twitterissä osoitteessa twitter.com/TKOaly.

TKO-älyllä on myös sivu Facebookissa. Sivulle ilmestyvät tweetit ja osa TKO-älyn tapahtumista.

Muut mediat

TKO-älyn MySpace-sivu löytyy osoitteesta myspace.com/TKOaly ja IRC-galleria-sivu osoitteesta irc-galleria.net/user/TKO-äly.